דילוג לתוכן

מדיניות החזרים

תודה על רכישתך באתר TG1 PERFUME. אנו מקווים שאת/ה מרוצה מהרכישה. עם זאת, אם מכל סיבה שהיא אינך מרוצה לחלוטין מהרכישה, תוכל/י להחזיר את המוצר אלינו ולקבל החזר כספי, בכפוף לתנאים המפורטים להלן. אנא עיין/י בפרטים הבאים למידע נוסף על מדיניות ההחזרים שלנו.

1. החזרות

1.1. זכות ביטול עסקה: בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010, הנך זכאי/ת לבטל עסקה שנעשתה מרחוק (כגון רכישה באתר שלנו) בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה (לפי המאוחר).

1.2. מצב המוצר המוחזר: החזרות יתקבלו רק עבור מוצרים סגורים, שלא נפתחו ושלא נעשה בהם שימוש, וככל שהדבר אפשרי – באריזתם המקורית. מוצרים שנפתחו או שנעשה בהם שימוש לא יתקבלו להחזרה, אלא אם כן מדובר במוצר פגום או בתקלה שנגרמה על ידי החברה.

1.3. חריגים בחוק: אין אפשרות לבטל עסקה עבור מוצרים שאינם ניתנים להחזרה על פי דין, כגון מוצרים שנפתחו ונעשה בהם שימוש, בהתאם לסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.

1.4. מוצרי מתנה: אין אפשרות להחליף או להחזיר מוצרי מתנה שניתנו בנוסף להזמנה.


2. תהליך החזרה

2.1. פנייה לשירות לקוחות: כדי להחזיר פריט, אנא שלח/י הודעה בדוא"ל לכתובת [email protected], והודיע/י לנו על רצונך לבטל את העסקה. יש לציין את מספר ההזמנה, שם הלקוח, ותיאור סיבת הביטול.

2.2. אריזה ומשלוח: ארוז/י את הפריט בצורה מאובטחת, ככל האפשר באריזתו המקורית, צרף/י את הוכחת הרכישה (חשבונית מס/קבלה), ושלח/י את ההחזרה לכתובת הבאה:לידי: TeGriAi
פרופסור דן שכטמן 10, קניון כפר החוף, בניין צפון B, קומה 5
חדרה, 3834001, ישראל

2.3. עלויות משלוח:

  • במקרה של ביטול עקב פגם, נזק, או אי התאמה בין המוצר שנמסר לבין פרטי ההזמנה – עלויות המשלוח להחזרת המוצר יחולו על החברה.

  • במקרה של ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה – עלויות המשלוח להחזרת המוצר יחולו על הלקוח/ה. אנו ממליצים בחום להשתמש בשיטת משלוח הניתנת למעקב (כגון דואר רשום).


3. החזרים כספיים

3.1. לאחר קבלת המוצר המוחזר לידינו ובדיקתו, על מנת לוודא שהוא עומד בתנאי ההחזרה, נתחיל בתהליך ההחזר הכספי. ההחזר יבוצע תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה, אלא אם הוסכם אחרת.

3.2. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה: במקרה כזה, ינוכו מההחזר דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם. דמי משלוח ששולמו לא יוחזרו.

3.3. ביטול עקב פגם או אי התאמה: במקרה כזה, לא ינוכו דמי ביטול, וההחזר יכלול את מלוא הסכום ששולם, כולל דמי המשלוח (אם שולמו).

3.4. לתשומת ליבך, תהליך קליטת הזיכוי בחשבונך תלוי גם בחברת האשראי, וייתכן שיחלפו בין מחזור חיוב אחד לשני מחזורי חיוב עד שההחזר יופיע בפירוט האשראי שלך. אנו נעדכן אותך בדוא"ל ברגע שההחזר הכספי יעובד על ידינו.

3.5. החברה תמסור לך עותק של הודעת ביטול החיוב שנמסרה לחברת האשראי.


4. מוצרים פגומים

4.1. עליך לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. אם המוצר שהתקבל פגום, עליך לפנות אלינו תוך 48 שעות מקבלת המוצר בדוא"ל לכתובת [email protected], ולצרף תמונות המוצר, מספר ההזמנה, ותיאור הפגם.

4.2. עליך לשלוח את המוצר הפגום באריזתו בדואר רשום לכתובת המצוינת בסעיף 2.2. אנו נבדוק את המוצר, ואם הפגם יאושר, נחליף אותו במוצר תקין או נבצע החזר כספי מלא, לפי בחירתך, ללא עלות נוספת עבורך.

4.3. אם המוצר יימצא תקין לאחר בדיקה, הוא יוחזר אליך, ואת/ה תישא/י בעלויות המשלוח עבור ההחזרה.


5. שאלות

5.1. אם יש לך שאלות כלשהן בנוגע למדיניות ההחזרים שלנו, אנא צור/י איתנו קשר:

  • דוא"ל: [email protected]

  • כתובת: פרופסור דן שכטמן 10, קניון כפר החוף, בניין צפון B, קומה 5, חדרה, 3834001, ישראל.

5.2. אנו מתחייבים לטפל בפניות תוך 7 ימי עסקים.


6. הבהרות משפטיות (בהתאם לחוק הישראלי)

6.1. גילוי נאות: אנו מתחייבים לספק לך את כל המידע המהותי לגבי המוצר, מחירו, תנאי התשלום ואספקתו, בהתאם לחובת הגילוי הנאות הקבועה בחוק הגנת הצרכן.

6.2. איסור הטעיה: אנו מתחייבים להימנע מכל הטעיה, בין אם במעשה ובין אם במחדל, לגבי פרטי המוצר, איכותו, תכונותיו, מחירו או כל פרט מהותי אחר.

6.3. שמירה על פרטיות: אנו מחויבים לשמור על פרטיותך ולעשות שימוש במידע האישי שלך בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981.


7. הבהרה

7.1. מדיניות זו מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך היא פונה לנשים ולגברים כאחד.

אנא בחר בושם

עגלת קניות

אין מוצרים בעגלה.

המשך בקניות